• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Finns något mer lån än dessa

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Okej nu har jag fått 4000 hos vivus, så jag är tillbaka med 10.000 där, för min bättre hälft fick 6000 med men det är banne mig det sista smslånet jag ska ta. Hade betalat av nästan alla i januari, bara 2 st kvar, och nu är listan uppe i 15 stycken. Men är så otroligt glad som en galning över att kunna betala lite brådskande saker.
Bara att ta nya tag och jobba med det man har. Har nog aldrig blivit så glad och förvånad i mitt liv. Det är min absolut sista livlina när det kommer till lån för vi får ingenting någonstans så jag ser det som ett skänk från ovan.
Ska betala något jag kan plocka ut ifrån igen, verkligen fokusera och göra allt jag kan för att betala av allt nu. Inget mer strulande någonsin.
 
F

Fhhy

Gäst
Poäng: 0
Okej nu har jag fått 4000 hos vivus, så jag är tillbaka med 10.000 där, för min bättre hälft fick 6000 med men det är banne mig det sista smslånet jag ska ta. Hade betalat av nästan alla i januari, bara 2 st kvar, och nu är listan uppe i 15 stycken. Men är så otroligt glad som en galning över att kunna betala lite brådskande saker.
Bara att ta nya tag och jobba med det man har. Har nog aldrig blivit så glad och förvånad i mitt liv. Det är min absolut sista livlina när det kommer till lån för vi får ingenting någonstans så jag ser det som ett skänk från ovan.
Ska betala något jag kan plocka ut ifrån igen, verkligen fokusera och göra allt jag kan för att betala av allt nu. Inget mer strulande någonsin.


Vilken upplysning tar vivus ? Vad blir lägsta belopp att betala om man skjuter fram ?
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Vilken upplysning tar vivus ? Vad blir lägsta belopp att betala om man skjuter fram ?

Minns inte om upplysning tas. Det är svindyrt att ha igång så är endast en akutgrej. Mycket ränta samt avgifter och nästan ingen amortering men tänkte betala av det fort.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Kunde iaf betala 5 räkningar
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
prova Minifinans låga priser dock hårda bedömningar

Tack, det är nog ändå ganska kört. Pga bilolycka för ett bra tag sen. Allt det gick ju till inkasso, över 27000 trots helförsäkring. För båda hyrbilar skulle ju åka på problem med. Så nu har det skickats till kronofogden som är kvar 13000. Och jag har ingen möjlighet att få mina sms lån att gå runt. Måste väl släppa en massa
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997

the only way to do it. Spel. Var blockad från januari men inte det andra kontot i familjen förrän nu. Så jag vann ju först 40 000 och sen 60 000 och sen gick det ner till 0 istället för uppåt när jag tänkte lösa alla skulder med mer pengar än så och då fortsatte jag jaga de där vinsterna och inget mer kom. Tadaa!
Det var för nån vecka sen.
Har jobbat på bra sedan dess och fått in mycket pengar men det var onödigt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp